גוטליב תוקפת: "אנחנו משחקים לידיים של האויב"

מהדורת הבוקר No Comments on גוטליב תוקפת: "אנחנו משחקים לידיים של האויב"

ח"כ טלי גוטליב תוקפת את מדיניות קבינט המלחמה, בראיון למהדורת הבוקר: "צריך להפסיק מיידית את הכנסת הדלקים אחרי שהוכח שזה עובר לחמאס. אנחנו משחקים לידיים של האויב. כיוון שהמוות לא מעניין אותם אנחנו צריכים לפגוע להם באדמה ולהשפיל אותם בשפה שלהם. כיבוש זה ערך צבאי חשוב"

צילום: דובר צה"ל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ טלי גוטליב תוקפת בחריפות את חברתה לסיעה ח"כ גלית דיסטל, בראיון לדוד חכם במהדורת הבוקר (שני): "היא משחקת לידיים של השמאל ופוגעת בימין כולו. אין לה את האומץ לומר איפה היה השב"כ, אמ"ן והרמטכ"ל שלא עדכן את הממשלה. שתעביר ביקורת על הוראות הפתיחה באש שמסכנות את לוחמינו. אנחנו שנים ארוכות בשלטון, אבל במנטליות של עבד".

לאחר מכן התייחסה גוטליב לעניין פסד הדין בנושא עילת הסבירות: "בישראל לא יכולה להיות חוקה, כי לא נוכל להגדיר את המדינה כיהודית ודמוקרטית. הערך הבסיסי של חוקה הוא שיוויון. לכן אנחנו מתנהלים עם חוקי יסוד. יש לנו חופש ביטוי שאין שני לו, אבל בית המשפט רוצה להוביל אותנו למדינת כל אזרחיה".

היא תקפה: "מעולם לא היה דבר כזה הדלפה של פסק דין. זה שופט שהיה לו עניין להדליף. זו הפרת אמונים ברמה הגבוהה ביותר ולא משנה תוצאת פסק הדין".

גוטליב מתחה ביקורת גם על מדיניות קבינט המלחמה: "צריך להפסיק מיידית את הכנסת הדלקים אחרי שהוכח שזה עובר לחמאס. אנחנו משחקיים לידיים של האויב. לפי האתוס הפלסטיני, בין הנהר לים יש רק מדינה אחת והיא פלסטינית. הם צריכים לקבל מכה אחת ניצחת. כיוון שהמוות לא מעניין אותם אנחנו צריכים לפגוע להם באדמה ולהשפיל אותם בשפה שלהם. כיבוש זה ערך צבאי חשוב".



0 תגובות